About Me

Η Φωτό Μου
Katerina and the cats
Είμαι η Κατερίνα.Είμαι η σύζυγος του Λευτέρη και έχουμε δημιουργήσει μία όμορφη οικογένεια με ένα σπουδαίο πρωταγωνιστή,τον Ανδρέα.Ανέκαθεν μου άρεσε να δημιουργώ και να φτιάχνω πράγματα για το σπίτι,λατρεύω τη διακόσμηση και τη μαγειρική.
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Σάββατο 10 Απριλίου 2010

PostHeaderIcon Μια διαφορετική μακαρονάδα




Μου αρέσει πολύ να φτιάχνω τη συγκεκριμένη μακαρονάδα γιατί τα υλικά της είναι αγνά και κατα κύριο λόγο χωρίς μαγείρεμα!!!!!
Για τέσσερα άτομα:
                                                                          Tι χρειάστηκα;        
  • 1,5 πακέτο spaghetti ν.6
  • 6 ντομάτες
  • 200γρ. παρμεζάνα
  • λίγο μαϊντανό
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι
                                                                              Εκτέλεση:

Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.Τοποθετούμε τις ντομάτες σε ένα ταψί αφού έχουμε αφαιρέσει το σκληρό μέρος και τις αφήνουμε να ''μαζέψουν'' στους 180οC. Μόλις γίνουν οι ντομάτες μας, τις βάζουμε σε ένα μπόλ και προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε..Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο! Η σάλτσα μας είναι έτοιμη για σερβίρισμα.

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Θερμιδομετρητής