About Me

Η Φωτό Μου
Katerina and the cats
Είμαι η Κατερίνα.Είμαι η σύζυγος του Λευτέρη και έχουμε δημιουργήσει μία όμορφη οικογένεια με ένα σπουδαίο πρωταγωνιστή,τον Ανδρέα.Ανέκαθεν μου άρεσε να δημιουργώ και να φτιάχνω πράγματα για το σπίτι,λατρεύω τη διακόσμηση και τη μαγειρική.
Προβολή πλήρους προφίλ

Αναγνώστες

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

PostHeaderIcon Ένα γρήγορο μεζεδάκι για τον άντρα που βλέπει ποδόσφαιρο!

Ενώ εγώ προετοιμάζω μία τάρτα ο αντρούλης μου βλέπει ποδόσφαιρο και πεινάει!
Τι χρειάστηκα;
  • 4 φέτες για τοστ                                           
  • 200γρ. ψιλοκομμένη ντομάτα σε κονσέρβα
  • 200γρ. κεφαλογραβιέρα σε κυβάκια          
  • αλάτι,πιπέρι,ρίγανη
  • ελαιόλαδο                                      

Εκτέλεση:

Βουτηρώνουμε τις φέτες του τοστ και τις τοποθετούμε στο φούρνο στους 180o. Εντωμεταξύ
σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε μία κουταλία ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε
την ντομάτα. Μόλις δούμε ότι έχει πάρει τη μορφή σάλτσας ρίχνουμε αλάτι, πιπέρι και ρίγανη.
Τα ψωμάκια θα έχουν γίνει!Αφού τα βγάλουμε προσθέτουμε στη σάλτσα το τυρί. Το αφήνουμε  να λιώσει και μετά, ενώ έχουμε αποσύρει το τηγάνι από τη φωτιά, αλείφουμε τις φέτες.





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θερμιδομετρητής